Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~galilea | użytkownik

imię i nazwiskoKarolina K. adresPoznań sercem/Warszawa ciałem zarejestrowany25.11.2005 @14:45:56 ostatnio na stronie12.05.2013 @22:49:14

Przeprowadzam mentalne samookaleczenie zyjac w stolicy ludzkiego brudu.
Bezpruderyjna, krytyczna i malostkowa.
mejkapuje, ilustruje i dzialam na nerwy

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.rosche.carbonmade.com Gadu-Gadu1821249
digarty25 komentarze238 posty na forum8

komputer / sprzęt
średniowieczne narzędzia

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~batyskaw    01.04.2006 @10:44:34
nie ma za co ja tez dziekowac
_______
Fotografia- http://www.batyskaf.digart.pl
!boy    17.03.2006 @17:56:59
ok
~shaQWaSp    10.03.2006 @18:31:22
ta praca, ktora tak przychylnie skomentowales userowi KamilSiekierka - http://www.digart.pl/details.php?id=291212, to plagiat. bambus przerobił lekko tą pracę: http://www.digart.pl/details.php?id=27180 : / skad sie takie lamusy biora...
~MIKolas    27.02.2006 @08:06:36
co ci z tym tłem nie teges, konkretnie, bo mam schize ze monitor jest źle zkalibrowany, chodzi o kolory?
-phreneticus    23.01.2006 @22:19:19
cala przyjemnosc po stronie ogladajacego tak fajne prace

zapraszam kiedys w wolnej chwili do rzucenie okiem do mnie, pozdrawiam rownie cieplo i powodzenia na DA dalej zycze

~CyprianM    18.01.2006 @18:20:11
Dziekuje bardzo za miłe słowa, Pozdrawiam serdecznie i życze wytrwałośći w passji
~galilea    11.01.2006 @09:24:28
ee tam, zdaje sie tylko.
_______

.:: * Nie masz talentu, mozesz pokazac cycki * ::.
~UKZ    10.01.2006 @20:04:50
pompatyczna taka troche jestes. wyluzuj
_______
"Nocą siedzę przed sobą
ja w cylindrze ja boso
a tam przez wieś z wesela
z nożem w plecach mnie niosą...
~draska    30.12.2005 @22:45:37
Dzięki
_______
Wszyscy artyści to psie krwie.
~galilea    14.12.2005 @15:58:38
nie ma za co
_______

.:: * Nie masz talentu, mozesz pokazac cycki * ::.
~zuz    14.12.2005 @15:57:09
dzieki
~galilea    29.11.2005 @17:13:17
Noo..to PoznańskieLSP pozdrawia;>
_______

.:: * Nie masz talentu, mozesz pokazac cycki * ::.
!bartekstefanowicz    28.11.2005 @22:53:42
tak jest, LP, pozdrawiam
_______
"me ciało z ciał zbanowanych userów złożone a serse czarne niczem cień digusia"
~galilea    27.11.2005 @23:02:09
hahaa wlasciwie...dobry pomysl =>>
_______

.:: * Nie masz talentu, mozesz pokazac cycki * ::.
!bartekstefanowicz    27.11.2005 @22:57:14
'cipka' motorem postępu cywilizacji. =]
_______
"me ciało z ciał zbanowanych userów złożone a serse czarne niczem cień digusia"
~galilea    27.11.2005 @22:50:00
heeh...same cipki wam w glowachcoz, taki narod, dziekuje i pozdrawiam ;]
_______

.:: * Nie masz talentu, mozesz pokazac cycki * ::.
!bartekstefanowicz    27.11.2005 @16:43:16
pardon, ale dla mnie to cipką było, pozdrawiam
_______
"me ciało z ciał zbanowanych userów złożone a serse czarne niczem cień digusia"
~galilea    25.11.2005 @15:43:17
dziekuje bardzo, mam nadzieje ze z czasem bedzie jeszcze ladniej
_______

.:: * Nie masz talentu, mozesz pokazac cycki * ::.
~agnolia    25.11.2005 @15:38:16
ładny początek
Poprzednia strona 1 2
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt